Powered by Blogger.
RSS

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "


Perjumpaan pertama dengan Upline Organo Gold





Salam..

Ini kali pertama saya menulis berkenaan organo gold. Perjumpaan pertama kali dengan Upline amat memberangsangkan. Penerangan yang jelas tentang system dan pelan pemasaran serta strategi amat memberi perangsang kepada aku untuk mulakan projek pertama untuk syarikat.

Minggu depan aku akan mulakan share tentang betapa bagusnya team yang aku join nie dengan kawan2 yang berminat untuk mengubah diri untuk menjadi lebih baik terutamanya untuk diri aku dan keluarga.



Sempat aku snap pic barang yang aku dapat dan web yang telah diperolehi selepas aku mendaftarkan diri.

sampai jumpa lagi


Ammar  @ Ammar Northern Resources

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment